Se Premier League live

Utanför Allsvenskan finns det nog större intresse för Premier League i Sverige än någon annan liga. Kanske för att det är den mest lättillgängliga av de europeiska ligorna på många sätt och vis, men det går inte att neka vikten av Premier League i fotbollshistoria. Att se en match live är en upplevelse varje fotbollsfantast borde ge sig själv chansen att uppleva.Premier League är inne på sin 27:e säsong i det nya formatet och kampen är som vanligt hård. Många av de lag vi är van att se i toppen finns fortfarande där. Och medan slaget om titeln alltid är intressant är det också många som vänder blicken mot botten av ligan.Denna säsong ser vi bland annat Fulham FC, som precis återkvalificerade sig till ligan riskera att än en gång bli relegerad till EFL Championship om de fortsätter sitt nuvarande spel de kommande månaderna. Fulham har fortfarande en hel del fans utanför Storbritannien och den som vill ha chansen att se dem spela i Premier League borde nog ta det säkra före det osäkra och boka en biljett inom kort via GO Sport Travel.När man vill få tag på en biljett till en Premier League match här i Sverige är det alltid viktigt att se till att man köper dem från en auktoriserad försäljare. Gör man inte det löper man alltid risken att biljetten inte gäller när man kommer till arenan. Och det är det sista man vill när man har spenderat både tid och pengar på att ta sig dit.Medan man ändå är i landet är det också värt att spendera lite extra tid med sightseeing eller liknande. Ta tiden och kolla upp en del attraktioner i den utvalda staden och passa på att göra något riktigt engelskt.